Noc Teatralna XXVII 1996: Różnice pomiędzy wersjami
[wersja przejrzana] | [wersja przejrzana] |
m (stronę XXVII Noc Teatralna przeniósł do Noc Teatralna XXVII 1996) |
|
(Brak różnic)
|
Wersja z 14:14, 26 lis 2012
Dwudziesta siódma edycja cyklicznej imprezy pn. Noc Teatralna, zorganizowana 24 lutego 1996 r. w siedzibie Pantomimy w Olsztynie.
Spis treści
Organizatorzy
Opis
Noce teatralne z założenia miały gromadzić amatorskie, młodzieżowe grupy teatralne, muzyczne oraz wykonawców indywidualnych z Olsztyna, województwa warmińsko-mazurskiego oraz z różnych regionów Polski, aby mogli przedstawić swoje spektakle swojego autorstwa lub klasykę wykonaną w konwencji autorskiej. Każda z Nocy miała charakter niepowtarzalny i stanowiła rodzaj nocnego „maratonu”. Żadna z nich nie miała charakteru konkursowego, jedynie oglądowy. Opisywana impreza, zorganizowana 24 lutego (sobota) 1996 r. w siedzibie Pantomimy (ul. Okopowa) w Olsztynie, prowadzona była przez Magdalenę Łukaszewicz. Jak podczas każdej z edycji między zaplanowanymi punktami programu zaprezentowali się spontanicznie chętni do prezentacji własnej twórczości lub możliwości aktorskich.
Przebieg
- koncert utworów własnych oraz standardów rockowych w wykonaniu zespołu rockowego Misera Puella
- spektakl (2 cykle etiud: Zajączki i Łątki) w wykonaniu jednoosobowego Teatru Światła Odbitego „Małe i” (z woj. sieradzkiego) – Tadeusza Wierzbickiego (forma wyrazu: rusztowania z lusterkami, rama sześciokątna z rozpiętą siatką ekranem dla obrazu, reflektor)
- spektakl Baśń interaktywna w wykonaniu warszawskiego zespołu teatralnego pod kierunkiem Krzysztofa Cibora
- koncert utworów własnych oraz standardów rockowych w wykonaniu zespołu muzycznego The Blues Beavers Band (skład: trzech słuchaczy Studium Teatralnego w Olsztynie)
- recytacje własnych utworów w wykonaniu poetki Iwony Łazickiej-Pawlak
- recital utworów na gitarę klasyczną w wykonaniu Agata Szczeszak
- recital utworów na gitarę klasyczną w wykonaniu zespołu gitarowego Acoustic Band
- spektakl Ja w sprawie tego śmietnika Anny Zadęckiej (na podstawie Niepodległości trójkątów Witkacego) w wykonaniu Teatru „Adept”.
Bibliografia
- Karnowski, Michał: Głupi Jasio i źli policjanci / Michał Tarnowski // „Gazeta Olsztyńska”. – 1996, nr 41, s. 5.
- Karnowski, Michał: Zajączki grają akustycznie : XXVII Noc Teatralna / Michał Tarnowski // „Gazeta Olsztyńska”. – 1996, nr 36, s. 4.