Cezary Augustynowicz: Różnice pomiędzy wersjami
Z LEKSYKON KULTURY WARMII I MAZUR
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
Linia 44: | Linia 44: | ||
#Gnoiński, Leszek: ''Encyklopedia polskiego rocka'' / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 90-91. | #Gnoiński, Leszek: ''Encyklopedia polskiego rocka'' / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 90-91. | ||
− | [[Category:Muzyka]] [[Category:Muzycy | + | [[Category:Muzyka]] [[Category:Muzycy]] [[Category:Powiat ostródzki]] [[Category:Olsztyn]] [[Category:1961-1970]] [[Category:1971-1980]] [[Category:1981-1990]] [[Category:1991-2000]] [[Category:2001-2010]] |
Wersja z 07:32, 13 gru 2010
(1970- ) – muzyk, kompozytor, wokalista (pseudonim „Cezar”)
Spis treści
Biografia
Urodził się 18 grudnia 1970 roku w Morągu. Zaliczany do jednego z najważniejszych muzyków nurtu black metal. W 1990 roku założył w Morągu zespół „Christ Agony”, a w 2003 roku „Union”. Po reaktywowaniu w 2007 roku „Christ Agony” kontynuuje pracę z tym zespołem.
Działalność
Oprócz działalności w „Christ Agony” i „Union” muzyk współpracował z grupą „Behemoth” (1995), „Vader” (zwłaszcza przy nagraniu albumu Future of the Past), jej perkusistą Krzysztofem „Docentem” Raczkowskim, z którym zrealizował autorski projekt pod nazwą Moon (1996, 1997) oraz zespołami „Whispers” (1996-1997) i „Frost” (1999). W latach 1995 - 1997 współpracował także (jako muzyk sesyjny) z grupą „Nox Lunaris”.
Dyskografia
(z zespołem „Christ Agony”)
- Unholyunion (1993)
- Daemoonseth – Act II (1994)
- Moonlight – Act III (1996)
- Darkside (1997)
- Trilogy (1998)
- Elysium (1999)
- Demonology (2007)
- Condemnation (2008)
(z zespołem “Union”)
- ’’Christ Agony’’ (2005)
(z zespołem „Whispers”)
- Passions (1997)
(z zespołem „Nox Lunaris”)
- XVIII – XVIII (1997)
(z zespołem „Moon”)
- Daemon’s Heart (1997)
- Satan’s Wept (1999)
- Lucifer’s Horns (2010)
Bibliografia
- Gnoiński, Leszek: Encyklopedia polskiego rocka / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 90-91.