Maja Suchecka: Różnice pomiędzy wersjami
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
Linia 10: | Linia 10: | ||
==Bibliografia== | ==Bibliografia== | ||
#DW: ''Sukcesy elbląskiej projektantki'' / DW // „Tydzień w Elblągu”. – 2009, nr 14, s. 31. | #DW: ''Sukcesy elbląskiej projektantki'' / DW // „Tydzień w Elblągu”. – 2009, nr 14, s. 31. | ||
+ | |||
[[Category:Projektanci i architekci|Suchecka,Maja]] [[Category: Elbląg|Suchecka,Maja]] [[Category:1991-2000|Suchecka,Maja]] [[Category:2001-2010|Suchecka,Maja]] [[Category: 2011-2020|Suchecka,Maja]] | [[Category:Projektanci i architekci|Suchecka,Maja]] [[Category: Elbląg|Suchecka,Maja]] [[Category:1991-2000|Suchecka,Maja]] [[Category:2001-2010|Suchecka,Maja]] [[Category: 2011-2020|Suchecka,Maja]] |
Wersja z 11:25, 4 lut 2011
Pochodząca z Elbląga projektantka mody.
Biografia
Projektantka pochodzi z Elbląga, tam uczyła się w Szkole Muzycznej. Ukończyła studia na Wydziale Filologii Hiszpańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Następnie wyjechała do Barcelony (Hiszpania), aby tam uczyć się w Instituto Superior de Disseny (Wyższej Szkole Projektowania). Tuż po uzyskaniu dyplomu projektantka wróciła do Polski, aby zaprezentować swoje pierwsze projekty na pokazie biżuterii i mody „AMBERIF 2009” w Gdańsku. Wówczas też została finalistką Międzynarodowych Targów Galicyjskich 2006 oraz jednego z najważniejszych pokazów mody w Polsce – „Złotej Nitki” 2009 w Łodzi. Suchocka zaklasyfikowała się również do finału Fundacji Sztuki i Designu Moda Fad, promującej młode talenty. Projektantka na polskich wybiegach zaprezentowała swoją dyplomową kolekcję The Sound of Beethoven, której inspiracją była muzyka Ludwiga van Beethovena.
Twórczość
Cechą projektów Suchockiej jest wielka jakość detali. Jej kolekcje charakteryzuje niezwykła spójność stylowa. Jej styl opisuje się jako kreatywny a jednocześnie profesjonalny. Ulubionymi materiałami projektantki są tkaniny szlachetne, takie jak tafty oraz jedwabie.
Bibliografia
- DW: Sukcesy elbląskiej projektantki / DW // „Tydzień w Elblągu”. – 2009, nr 14, s. 31.