Studencki Tydzień Teatralny w Olsztynie - 2005: Różnice pomiędzy wersjami
Z LEKSYKON KULTURY WARMII I MAZUR
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
Linia 9: | Linia 9: | ||
===21 lutego=== | ===21 lutego=== | ||
*18.00 (Duża Scena) – ''Scenariusz dla trzech aktorek'' Bogusława Schaeffera (reż. [[Bogusław Semotiuk]]) – gościnnie [[Teatr Dramatyczny w Elblągu |Teatr Dramatyczny z Elbląga]] | *18.00 (Duża Scena) – ''Scenariusz dla trzech aktorek'' Bogusława Schaeffera (reż. [[Bogusław Semotiuk]]) – gościnnie [[Teatr Dramatyczny w Elblągu |Teatr Dramatyczny z Elbląga]] | ||
− | + | ===22 lutego=== | |
*10.00 i 18.00 (Scena Kameralna) – ''Emigranci'' Sławomira Mrożka (reż. [[Krzysztof Rościszewski]]) | *10.00 i 18.00 (Scena Kameralna) – ''Emigranci'' Sławomira Mrożka (reż. [[Krzysztof Rościszewski]]) | ||
===23 lutego === | ===23 lutego === |
Wersja z 19:09, 16 wrz 2010
Trzecia edycja Studenckiego Tygodnia Teatralnego zorganizowanego w Teatrze im. Stefana Jaracza w dniach 20-26 lutego 2005 r.
Spis treści
Organizator
Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie
Program
20 lutego
- 18.00 (Scena Kameralna) – Lekcja Eugene Ionesco (reż. Krzysztof Rościszewski)
21 lutego
- 18.00 (Duża Scena) – Scenariusz dla trzech aktorek Bogusława Schaeffera (reż. Bogusław Semotiuk) – gościnnie Teatr Dramatyczny z Elbląga
22 lutego
- 10.00 i 18.00 (Scena Kameralna) – Emigranci Sławomira Mrożka (reż. Krzysztof Rościszewski)
23 lutego
- 18.00 (Duża Scena) – Kartoteka Tadeusza Różewicza (reż. Krzysztof Rościszewski, konsultacje scen maskowych Bohdan Głuszczak)
24 lutego
- 12.00 i 18.00 (Scena Kameralna) – Czekając na Godota Samuela Becketta (reż. Krzysztof Rościszewski, ruch sceniczny Bohdan Głuszczak)
25 lutego
- 10.00 (Scena Kameralna) – Czekając na Godota Samuela Becketta (reż. Krzysztof Rościszewski, ruch sceniczny Bohdan Głuszczak)
- 18.00 (Duża Scena) – Wariat i zakonnica Stanisława Ignacego Witkiewicza (reż. Krzysztof Rościszewski)
26 lutego
- 18.00 (Scena Kameralna) – Oddział - Wysypisko Zdzisława Prussa (reżyseria i układ wierszy oraz wykonanie Lech Gwit)