Jarosław Łabieniec: Różnice pomiędzy wersjami

Z LEKSYKON KULTURY WARMII I MAZUR
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja przejrzana]
Linia 20: Linia 20:
 
#Gnoiński, Leszek: ''Encyklopedia polskiego rocka'' / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 430-432.
 
#Gnoiński, Leszek: ''Encyklopedia polskiego rocka'' / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 430-432.
  
[[Category:Muzyka]] [[Category:Muzycy]] [[Category:Powiat kętrzyński]] [[Category:Olsztyn]] [[Category:1971-1980]] [[Category:1981-1990]] [[Category:1991-2000]] [[Category:2001-2010]]
+
[[Category:Muzyka|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:Muzycy|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:Powiat kętrzyński|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:Olsztyn|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:1971-1980|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:1981-1990|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:1991-2000|Łabieniec, Jarosław]] [[Category:2001-2010|Łabieniec, Jarosław]]

Wersja z 22:06, 2 lut 2011

(1974- ) – muzyk, kompozytor, gitarzysta - pseudonim „China” („Chomik”)

Biografia

Urodził się w 1974 roku w Kętrzynie. Zaliczany do jednego z najlepszych polskich gitarzystów. Znany przede wszystkim z występów w zespołach „Impurity, „Larva”, „Nyia” (odszedł z zespołu po nagraniu ostatniej płyty, tuż przed rozwiązaniem zespołu w 2008 roku), „Dies Irae” (odszedł z zespołu w 1997 roku, po pięciu latach współpracy) oraz „Vader” (był członkiem zespołu przez cztery lata, w okresie 1992-1996) oraz współpracy z Bogdanem Kondrackim. W 2003 roku grał także (jako muzyk sesyjny) w składzie grupy „Sweet Noise”.

Dyskografia

(z zespołem „Dies Irae”)

  • Fear of God (1994)

(z zespołem „Vader”)

  • The Darkest Age (1993)
  • Sothis (1994)
  • An Act of Darkness / I.F.Y (1995)
  • De Profundis (1995)
  • Future of the Past (1996)

(z zespołem „Nyia”)

  • Head Held High (2001)
  • More Than You Expect (2007)

Bibliografia

  1. Gnoiński, Leszek: Encyklopedia polskiego rocka / Leszek Gnoiński, Jan Skaradziński. – Konin : Wydawnictwo IN ROCK, 1996. – S. 430-432.